Raadioreklaam on väga populaarne just seetõttu, et on efektiivne, kuid samas odavam kui telereklaam. Raadio kaudu on võimalik tutvustada uut toodet, leida uusi kliente, pakkuda olemasolevatele klientidele lisaväärtust ja saada tagasisidet.

Peale raadioreklaami kuulmist suudab kolm inimest neljast meenutada toodet/teenust, kui ta on näinud seda varasemalt visuaalselt (televiisoris, internetis, trükis). Kui varem pole nähtud luuakse ikkagi oma peas kujutuspilt tootest/teenusest.

Raadio ja visuaalne pilt saavad koostöös tekitada sünergia, mis mõjutab maksimaalselt tarbijat. Raadio saab hoida toodet tarbija mälus alati esikohal ja olla õigel ajal inimese juures: just siis, kui ta teeb oma mõttes ostuotsuse.

HINNAD ALATES 90€

Raadioreklaami hinna määravad mitmed tegurid. Lihtsama ühehäälse reklaamklipi/teadaande salvestamine algab 90 eurost. Kui aga soov kasutada näiteks tuntud hääli, tuleks arvestada juba veidi suurema summaga.

Raadioreklaami tellides saatsin selleks pakkumised erinevatele ettevõtetele ning GC Meedia pakkumine oli neist kõige parem! Kogu tootmisprotsess toimus pideva omavahelise suhtlemise teel ning olen tulemusega igati rahul.

Martin Murumägi | juhataja | Bytox Eesti OÜ

NÄIDISED

Väike ülevaade olemasolevatest häältest ja raadioreklaamidest.

Prantsuse teadlased on uuringutega tõestanud, et brändi turustamisel on hääle mõjutegur üks olulisim faktor. Oleme alljärgnevalt reastanud mõned stiilinäited reklaamidest ja vokaalidest. Erihinnaga hääled on tähistatud märgisega *(EH)

Kui tundub, et mõni neist võiks olla ka Sinu ettevõtte reklaamhääl, siis võta meiega kindlasti ühendust!

KASUTA TELE- JA RAADIOREKLAAMI KOOS

Kui vähegi võimalik kasuta nii tele- kui raadioreklaami, kuna uuringute järgi suudab 75% inimestest raadioreklaami kuulates meenutada telereklaamis nähtut. Seo omavahel raadio- ja telereklaam, et kuulajal tekiks tuttav tunne.

Raadioreklaami puhul on kõige tähtsam järjepidevus – sama muusika, sama hääl, sama kõll. Olulisem kui kuulsa näitleja hääle kasutamine on alati sama hääle kasutamine. Raadioreklaami ROI on Suurbritannias telereklaami järel teisel kohal, edestades nii trüki-, online- kui välimeediat.

IDEE JA TEOSTUS

Mitte ükski hea reklaam ei sünni ilma eeltööta, isegi mitte raadioreklaam. Pealtnäha tundub tõesti, et asi on imelihtne – loed lihtsalt teksti sisse ja viskad muusika taustaks. Tegelikult see nii lihtne siiski ei ole.
Tõsi, tekst ja muusika on väga olulised, kuid protsessis on ka veel palju muid tähtsaid pisidetaile. Näiteks õige meeleolu ja keskkonna loomine efektide näol. Kui Sul on plaanis raadioreklaami tootmine päevakorda võtta, siis võta meiega julgelt ühendust. Anname Sulle tasuta konsultatsiooni.